tomt

Skrivet 2008-10-12 Klockan 09:17:52

är det i skallen.
har inget att blogga om.
vet inte vad jag ska skriva som kan vara av intresse
dagarna flyter på.
har tagit det lugnt i helgen och bara vart hemma.
Eller igår så hade vi storrensning i garaget.
Inte alltid bra att ha dubbelgarage.
Ryms mycket skit där.
Och vi har en förmåga att bara lassa ut skräp dit och sen när hösten kommer och man börjar vilja köra in bilen så är det liksom ingen plats kvar.
så igår rensades det och kördes en rejäl vända till returen.

SÅ nu är det fint och stort där inne igen.
Får se hur länge då?!

Nej nu ska jag ta och fixa frukost åt barnen.


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2008-10-12 Klockan 11:03:39
Positiva tankar :-)



Kram

Postat av: Pernilla

Skrivet 2008-10-12 Klockan 14:11:45
ja då det finns några såna med.

jag är sååå glad att jag har Thomas, barnen och dig i mitt liv.

:-)

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Vickan

Skrivet 2008-10-12 Klockan 15:59:56
Hoppas du har varit ute och laddat kroppen med sol idag!Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-10-12 Klockan 18:44:47
du får klaga hur mkt du vill....

å du ska se de blir bättre..så småningom.

stor kram till dej!!!

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-10-12 Klockan 23:53:47
de är väl klart att ingen tröttnar på dej för att du mår dåligt..de ska du inte tro..

och mår man dåligt så ska man inte låssas allt är bra.

en av mina systrar har mått dåligt i ..ja,de blir nog flera år faktiskt..men hon försöker ta itu med de nu...å inte har jag tröttnat på henne...jag älskar ju henne o vill bara att hon ska bli lycklig..även om man ibland kan bli ledsen o frustrerad.

å du ska se att de är de ju massa som gör med dej me..älskar dej o bara vill du ska bli lycklig.

ett steg är ju att först erkänna att man ej mår bra..

o de har du ju gjort..

å sen söka hjälp o de har du ju gjort..

så nu ska du se de vänder sakta men säkert...



inte ska du jobba i morgon eller..

heltid känns ju allafall alldelles för mkt för dej..



nu ska jag sova..ja,jag vet..jag borde sova..ler.



stor kram vännen o hoppas du sover gott..



å du jag förstår du saknar syster yster..jag saknar den systern som är i london..

å vad jag älskar min familj..

jag är väldigt mammig också..är de normalt när man är 31..skratt.



kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!