dagen som gått

Skrivet 2008-09-04 Klockan 20:20:08

har både haft goda saker och inte
Har haft barnen hemma med  mig idag då jag vart sjuk och föskolan har vart stängd.
Morfar var upp och hjälpte från lunch.
Dett har gått bra och barnen har vart snälla.
Är så mysigt att ha dem hemma en extra dag så här, även fast jag inte vart helt ok.

Har haft en mindre bra dag för magen.
Vet inte varför men känner mig nervös och orolig, och det är inte kul
Funderar och grubblar och mår allt sämre.
Vet inte om det är mina samtal med friskvårdtanten som gör att mycket rörs upp.
Var ju dit igår och hon sätter mycket tankar i rullning.
På både gott och ont.
Just när man är hemma så har man ju lite mer tid att fundera.
Vet inte om jag ska jobba i morgon eller inte.
Känner väl mig så pass pigg att jag skulle orka, men samtidigt skulle jag behöva en ego dag!
Men känner jag mig själv så går jag väl till jobbet.
Nej nu sak jag titta på idol
Ha det gott


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-04 Klockan 23:25:09
var hemma i morgon nu och vila...

tror absolut de kommer o rörs upp mkt när du pratar..

jobbigt nu men bra i längden.

kram till dej!!

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-04 Klockan 23:26:06
ps:grattis moster.ler.

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!