en bra lördag

Skrivet 2008-09-27 Klockan 21:43:31

har vart toppen.
Gick visserligen upp tidigt med barnen, tyckte Thomas var värd en sovmorgon efter allt han gjort för mig under veckan.
Barnen lekte och jag städade.
Sen kom Julle, kusin till barnen upp och lekte lite.
Kul, då är båda barnen så nöjda.
Käkade lunch och sen la jag och E oss och sov middag.
SKÖNT!!


Sen kom min vän hit med sin familj och vi käkade lite gott och pratade.
VI ses inte så ofta nu för tiden.
Båda har familj och med jobb och allt så räcker inte alltid tiden till.
Sen har vi väl kommit lite ifrån varann en period.
Men hon är en av mina närmaste vänner, vi har känt varann sen vi var små.
och gick i samma klass från 6:an till 9:an.
men det var verkligen toppen att ses.

Men det blir ju inte lugnt när det blir många barn.
Hon har en på 7 år+hennes nya sambo som har 2 en på 6 och en på 5.
+ att de hade ett extra barn på 9 år med sig.
+ våra barn då!
oj oj oj, lite rörigt när vi skulle äta men annars funkade det bra.
Kände lite innan de kom att jag skulle ha avbokat detta då jag mår som jag gör.
Men efteråt kändes det att det var precis vad jag behövde istället.

Kände så kul att få träffas och prata.
vi ska försöka ses nu i veckan och ta en fika utan barnen. ;-)

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skrivet 2008-09-27 Klockan 21:49:39
Jag är glad att just du är min syster :-) Kram

Postat av: Syster Yster

Skrivet 2008-09-27 Klockan 22:11:51
Det var jag som skrev det där uppe :-)

Postat av: Pernilla

Skrivet 2008-09-27 Klockan 22:34:11
och jag är glad att du är min syster.

saknar dig sååååååå.

vill träffas nuuuuuuu

Älskar dig såååååå.

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Maria

Skrivet 2008-09-27 Klockan 22:38:50
Vi har tänkt att vi kommer snart upp :-)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!