en underbar tisdag

Skrivet 2008-09-30 Klockan 19:57:27

ja här svänger det snabbt.
Idag har vart en sån där underbart bra dag, både fysiskt och psykiskt.
inget magont alls nästan och humöret har vart stabilt och bra.
tog mig en promenad idag med även fast vädret inte var lika trevligt.
kallt och blåsigt.

Sen var vi hem till mamma och pappa och käkade korvgryta.
de hhade hämtat barnen idag så de fick en kortare dag.
Sen var Thomas och L på simskola och jag och E mös och kollade på bolibompa.
Nu är de nattade och det gick ganska smidigt att lägga E idag.
han har börjat krångla så vid läggningen.
Inte kul alls!

Nej nu ska jag msa lite med sambon här.

Ett litet extra tack till dig idag svintflickan som skriver så fina och peppande åt mig i bloggen.
och naturligtvis till dig systra mi, som peppar mig varje dag.
Kram på er och alla andra


Kommentarer
Postat av: Syster Yster som inte är dyster

Skrivet 2008-09-30 Klockan 20:16:15
Vad skulle vi göra om vi inte hade varandra :-) Löv jo!!!!

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-30 Klockan 23:25:32
ÅÅ vad rörd jag blev av ditt tack...tack själv !!!!!!!

Vad skönt att du fick en bra dag i dag..de var DU verkligen värd !!

Blir också så glad att läsa om dej o din syster..att ni med verkar vara sådär tighta..jag är också väldigt nära mina syskon..o den systern som bor närmast men vi umgås o pratar massor o den andra i london vi umgås jättemkt när hon är hemma..

å så har jag en storebror me..en toppenbror.

har du flera syskon.

hur långt är avståndet mellan er.

nu ska jag gå o sova..är redan först sent eg...lilla tjejen kommer ju vakna o vilja ha mat också.

på vilket sätt krånglar e o hur nattar ni era barn.

vi har haft så svårt me nattningarna...men de är lite bättre allafall.

stoooor kram till DEJ !!!!

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!