gårdagen!

Skrivet 2008-09-13 Klockan 17:01:01

Ja det blev ingen tid igår att blogga.
Ja i går då så hade vi vart förlovade i 7 år jag och min älskling.
Ja och hur firade vi det?
Jo som de 2 barns föräldrar vi är.
Käkade tacos med barnen och mina föräldrar. :-)
Sen bastade barnen och Thomas och min pappa.
Jag och mamma fixade paj och kaffe under tiden.
Sen åkte mamma och pappa hem och barnen la sig.
Och vad gjorde vi då??
Ja det var ju fredag kväl och då har vi en förmåga att somna i  varsitt hörn i soffan.
Hi hi hi, väldigt romantisk kväll!!!!!!!!!

Men det var mysigt i alla fall.
Jag fick en otroligt vacker orkide av Thomas och han fick en fin flaska whiskey av mig.
                               

Kan inte fatta riktigt att vi vart förlovade i 7 år.
Minns kvällen som igår.

vi var på Kreta på semester.
Hade beställt ringarna lååångt innan och det var så jobbgt att ha dem undan gömd i ett skåp i väntan på att vi skulle åka.
Sen hann vi vara där i mer än 1 vecka innan vi bör ringar.
Detta gjorde vi vid havet på en mysig liten strand.
Hade med oss en lite flaska champange och melon.
Mös och böt ringa när solen gick ner.
Sen gick vi ut och åt en mysig middag.


Idag har vi haft en bra dag.
L och Thomas var på barnkalas.
E tillbringade ett par timmar med morfar och jag och mamma var till hedemora och shoppade lite.
Skulle dit och köpa honung, en jättegod citonhonung som görs i Hedemora.
Sen hittade jag 2 fina tröjor, en lite finare grå randig stickade tröja.
Sen en vadags tröja, en röd och grå randig.
Kul att köpa kläder nu när jag gått ner i vikt. :-)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-09-13 Klockan 21:19:03
Ja, livet som småbarnsförälder är ibland inte lika glammigt som man skulle önska :-)

Fast tacos är ju ändå helt okej!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Sommartjejen

Skrivet 2008-09-14 Klockan 20:22:30
Grattis på förlovningsdagen! oootroligt fin blomma!!

KRAAAAAAAAM

URL: http://sommartjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!