Många inlägg idag

Skrivet 2008-09-28 Klockan 22:17:50



men måste skriva en lite kärleks förklaring till min underbara sambo och fästman..
Thomas som är min klippa mitt allt just nu.
Ja annnars med så klart.
men jag känner nu när jag mår som jag gör hur mycket det betyder att han finns där vid min sida.
Han tar allt och mer därtill vissa dagar, gör det utan att gnälla eller sura.
Det är en sån självklarhet för honom attt bara ställa upp på mig.
Det visste jag ju innan med att han skulle göra.
Men ändå kan jag inte låta bli att känna att jag är så glad att ha honom och just honom i mitt liv.
Så glad att vi träffades och blev ett par den där dagen.
Att vi båda tog mod till oss och gjorde nåt av det hela.
Så glad att det var han som blev pappa till mina barn.

Jag äslkar dig så otroligt mycket ska du veta min prins!!!!!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!