migrän och sjuk liten kille

Skrivet 2008-09-17 Klockan 20:58:32

igår kväll hade vi en lessen kille här hemma som hade ont i sin lilla mun.
Han hade så ont att han inte ens kunde ha tutten, och han som är en sån liten tutt kille.
Han grät och vart alldeles förtvivlad för att det gjorde så ont och han var sååå trött.
Somnade till slut och sov sen oroligt hela natten.
Han var hemma med pappsen idag och i morse när jag och L åkte stod han och grät efter mig.
Han blir så mammig när han inte är pigg.
Så det gjorde ont i mamma hjärtat.
Men nu ska jag vara hemma torsdag fredag med honom så.
Så bristen på sömn och mensen har gjort att migränen blossade upp igen.
Har inte haft så ont på länge som jag hade idag.
Thomas masserade mig och det släppte lite men usch vad jobbigt det var.

Nu håller vi tummarna att E hinner bli frisk så vi kan åka till syrran i helgen.
Annars blir jag lessen.
Vill ju träffa lilla bebben nu, har ju längtat så.

Nej nu sak jag krypa ner under filten på soffan och vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!