nu blir det bebisgos

Skrivet 2008-09-19 Klockan 13:37:11

för hela slanten i helgen.
Sitter nu och väntar att Thomas ska komma hem, för vi ska til stockholm och gosa bebbe.
Var till läkaren med E idag och han sa att det var ingen fara att träffa bebben.
Och syrran och Henke gav sitt ok.
Jag sa att ville de inte så kommer vi inte.
Men båda sa att det var klart vi skulle komma.
Hurra vad glad jag blev.
SÅ nu har vi panikpackat och bokat hotellrum
Tyvärr var det fullt där vi brukar bo men detta var inte så långt bort det heller så.

Nu blir det inga mer blogginlägg i helgen men det kommer väl ettt efter helgen  som är fullt med bebbe prat.
har en känsla att man komemr att vara sugen på en till efter helgen ;-)

Ha det bra!!!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-09-19 Klockan 14:15:55
Ha det så supermysigt!

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Syster Yster

Skrivet 2008-09-21 Klockan 15:54:29
Nu ger jag mig tillkänna då nu när du vet att jag tjuvläst :-) Miss you!!!




Postat av: Pernilla

Skrivet 2008-09-21 Klockan 20:10:17
miss you too.

Redan i bilen hem!!!

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!