Tisdagen

Skrivet 2008-09-09 Klockan 20:06:36

har nsart passerat.
Har vart lite halv tunga dagar sen söndagens sammanbrott.
det tog på mig att må så dåligt.
Har "pratat" mycket med syrran på msn och det har gett massor.
Hon är en klippa i mitt liv just nu.
Nybliven 2 barnsmamma som hon är och så ska hon ta hand om mig med. :-(
Men jag vet att hon gärna gör det och vi stöttar varann båda 2 när vi har det motigt.
Idag var en dag som jag var till min friskvårdskonsult.
Och som vanligt så ger det massor att gå hos henne.
Bara få lassa ur sig och få en neutral syn på det jag säger.
Och hon har så mycket bra att säga om hur jag ska handskas med allt.
Fr alltid massage när jag är hos henne oxå, får nåt som heter taktilmassage.
det r en mer ytlig massage, mne det får min kropp att slappna av.
Första gångerna kom jag nog inte ner i varv helt.
Men idag sa hon att det var stor skillnad hur min kropp reagerade.
Och det känns ju positvit
Får alltid en lite läxa när jag är hos henne.
Motion var en och det går det väl sådär med.
sen var det dagboks skrivande, och delvis känns det som jag gör deet när jag bloggar. men har nu oxå börja gjort de i pappersform.
Dagens läxa var att träna upp en snabb avstressning.
Ska träna att när tillfälle ges att andas några djupa andetag och tänka på utandning att stressa av.
kan bli lärorikt.

Nej nu kom sonen upp, kan inte somna så jag ska ta och natta honom.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-09 Klockan 22:30:44
oj,oj vännen...tror du har mycke att ta iut med både psykiskt o fysiskt.

jag visst är systar underbara...

jag är sååå glad för mina ..har ju en bror o mamma o en pappa me som jag står väldigt nära.

jättebra du har ngr att prata me o ventilera de du känner !!!

å att få massage m.m.

jag tror du kommer klara detta även om du har en tuff tid framför...

stora stora kramar

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!