dåligt med bloggandet

Skrivet 2009-04-02 Klockan 20:02:22

mycket beror det på att jag just nu är nere i svackan, och det tar sin lilla tid att ta sig upp.
Är trött och har ingen ork eller lust med nåt.
Håller mig på fötterna så att jaga går till jobbet, men stupar när jag kommer hem.
Igår hade vi möte efter jobbet och jag kom hem efter sju,
åt lite och somnade på soffan, upp och borsta tänderna och la mig och somnade om strax efter nio och sov ända till klockan ringde i morse,
Men inte är jag piggare för det.

Tänker och funderar mycket, försöker hålla tankarna positiva, men det är itne alltid så lätt.
Ska bara jobba 3 dagar nästa vecka, sen blir det lite extra ledigt, och det ska bli så skönt.
kanske kan man finna lite ro och massa vila. då.
Syrran med familj kommer hit i påsk och det ska bli så skoj.
Älskar när de är här, vill bara att de ska vara här jämt. :-(
Saknar dem så!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-02 Klockan 21:29:42
Hoppas du kommer känna dig piggare ju mer solen skiner,så brukar iaf jag funka.

Förstår att det måste vara väldigt plågsamt med varsel och ovisshet, med det kommer nog lösa sig för dig. Det brukar ju alltid göra det på nåt konstigt sätt :-)

I dag åt vi lunch på Portan och träffade din Tomas :-)

Vi satt i bilen efteråt och sa att det vore trevligt om ni kanske ville komma och fika hos oss någon gång..!?

Nu ska jag fortsätta kolla på film, sov så gott inatt!

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Somris

Skrivet 2009-04-03 Klockan 10:30:46
Kramar om dig!!

Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-04-03 Klockan 16:30:45
Vi kommer ju snart :-)


Postat av: Jenny

Skrivet 2009-04-04 Klockan 11:21:40
Fy det där låter inget vidare. Jobbigt att det är varsel.

Tänker på dig.

Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!