dåligt med tid

Skrivet 2009-04-23 Klockan 21:46:56

ja det har blitt dåligt med bloggande känns det som.
Tiden räcker inte till.
Öppnade på jobbet i morse sen när jag slutade åkte jag snabbt och hämtade barnen och sen till krylbo och hämtade pappa och Norah.
sen åkte vi till mammas jobb så hon fick träffa barnen.

Hem och lagade mat och sen hade vi möte på jobbet.
In och handlade på vägen hem.
Hann bara innan för dörrarna så ringde brorsan och då var jag ner dit en sväng, och kollade på lite kläder som Anki hade åt mina barn.

Så dagen blev lång och seg.
Så nu har man itne mycket ork kvar.
ska bli skönt att somna snart.
Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!