effektiv morgon

Skrivet 2009-04-05 Klockan 09:52:20

japp, här hemma vaknade barnen som vanligt tidigt, och när man såg ut och det var mulet, så tog jag tag i städningen här hemma.



Så nu är det upplockat, dammsuget och golven är torkade.
Och klockan är inte ens 10.
Ibland kan man vara effektiv. :-)
Lite började jag väl pga en viss irritation, Har kommit på att å städar jag jäkligt bra, och fort går det.
Fick även fart på sambon som var roten till min irritation, så då la sig den oxå. ;-)
 Sk väl ta och sätta på en maskin tvätt oxå när orken kommer.





Nu sitter jag här och slappar lite, innan jag ska ta och hoppa in i duschen.
E sitter och ser på byggare bob,

Hoppas att solen ska orka ta sig igenom milnen idag oxå.
Det är sååå härligt när solen lyser.



Ha en  bra dag!

Uppdaterar lite.
Hade fortsatt energi och ingen ro att slappa, så det blev byte av gardiner oxå när jag ändå var i farten, i köket, hallen sovrum och vardagsrum.
Dock lite slö ioch orkade inte putsa fönstren, får bli en annan dag.

Sen blev vi hastigt barnlediga efter L`s innebandy, morfar skulle baka och ville ha ner sina bakhjälpare.
Så nu är de hos mormor och morfar ocgh bakar och Thomas är på v'äg hem och har inhandlat lunch åt oss.
Ska göra oss varsin god macka, ciabatta med fetost, soltorkadetomater och lite parmaskinka.
Mums.
Ska avnjutas på altanen.
Ha det gott.


Kommentarer
Postat av: veronica

Skrivet 2009-04-05 Klockan 11:16:48
hej hallå vännen .. Skönt att vara lite arg i bland =) va fin du gjort din sida .. kramar

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-04-05 Klockan 11:43:32
Veronica.

mm det är skönt ibland, man får lite gjort i alla fall. :-)

Mmm var tvungen att göra bloggen vårfin nu när det är det här hemma, kom igång rejält och böt gardiner oxå. Kram på dig min vän.

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!