ledig ledig ledig

Skrivet 2009-04-09 Klockan 10:00:58

gissa om det är skönt att vara LEDIG.



Vaknade ganska tidigt av barnen, men vad gör väl det när man vet att man kan ligga kvar i sängen och dra sig.
Tog det lugnt och sen åkte Thomas iväg och skulle jobba en stund.
Barnen och jag tog och åt en lugn och mysig frukost.

Fick veta att syrran och de redan är här, hade kommit igår kväll.
Så snart ska vi ta och fixa i ordning oss, eller jag lättare sagtm barnen har redan bytt om.
Sen ska vi åka dit och umgås.
ska bli så kul att få träffa dem igen.

Sen på eftermiddagen ska jag och E åka och fika hos en ny vän.
SKa bli så skoj, är så kul att ha hittat nån som man känner att man finner dirket och vi känns väldigt lika.

Nej nu blir det duschen
Ha en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Vickie

Skrivet 2009-04-09 Klockan 19:44:52
Visst är det skönt att vara ledig! Tänker njuta i fulla drag nu. Sen är jag ledig onsdag nästa vecka också, för jag ska med lillskrutt till läkaren. Så det blir två kortveckor för mig.

Påsken blir nog lagom lugn, imorgon städa lite och handla det sista inför helgen. Lördag åker vi till svärmor i falun, söndag besök av jonnys bror och måndag 50-års kalas på eftermiddagen. Något varje dag, men känns rätt ok ändå.

Hoppas att påsken blir skön!

Vore kul att ses någon gång framöver.

Ät mycket ägg och godis i helgen nu och njuuuuuuuuuut av ledigheten. Det ska jag göra.

Kram Vickie

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-04-09 Klockan 20:31:11
hej Vickie!

Ja det är verkligen underbart att vara ledig.

Har sett framemot denna ledighet.

Ja det vore skoj att ses, vi får försöka planera in nåt. :-)

Vi ses väl kanske på tisdag, på eftermiddagen.

tror vi skulle på samma föreläsning allihop på stängningsdagen.

Kram

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!