tack!

Skrivet 2009-04-15 Klockan 19:44:33

tack alla ni som kommenterat så fin efter mitt deppinlägg i morse.
Jag vet väl innerst inne att jag inte är världens sämsta, eller usel och värdelös.
Vet att jag är älskad av både Thomas och våra barn.
Men ibland är det bara så tungt och motigt att ha ont i magen och veta att detta kommer jag troligtvis få dras med hela livet.
det är så tungt och motigt när det gör ont, och orken och humöret och psyket hamnar verkligen på botten.
Det tar på mina krafter att hålla humöret uppe på jobbet och inför barnen och även Thomas, att ibland svämmar det över och det bara brister när man blir själv.
så tack för alla fina orden och tack för att ni tänker på mig, det värmer gott i mitt trasiga hjärta. :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!