världens sämsta jag

Skrivet 2009-04-15 Klockan 07:10:26


Hoppa över detta inlägg om ni inte orkar med mitt deppiga jag.
måste få skriva av mig detta nånstans.

jag känner mig totalt usel och värdelös.
Vad gör jag för nytta!?

denna eländes skit jäkla mage ställer bara till det och får mig att inte klara av vardags saker ibland.
denna morgon är skit!
börjar sent eller 8.30 och fixar inte att lämna barnen,
Så min helt underbara suveräna Thomas tar med sig barnen till jobbet en sväng innan han lämnar dem båda.
Känner mig totalt värdelös som mamma, sambo och person.
klara inte av att lämna mina egna barn på dagis/fritids för att jag har ont och behöver gå på toa ett antal gånger innan det ger sig.
Hatar detta hatar detta.
vet ju att det är så här att jag peridovis mår sämre och då blir det så här men jag mår inte bra varken fysiskt eller psykist när det är så här,.
Är så rädd att Thomas ska tröttna på att jag mår så här och han får ta lite mer dessa perioder.
är så rädda att han inte ska orka fortsätta leva med mitt eländiga skit jag.
hatar detta hatar detta hatar detta.






Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-04-15 Klockan 07:23:39
Men så vet du att det inte är!!!!! Kram

Postat av: Ella

Skrivet 2009-04-15 Klockan 08:21:33
Tänker på dig vet du!!! Du är en bra människa, sambo o mamma!!!! Tror nog Thomas förstår...

Jaha nu fick jag en klump i halsen också o en o annan tår som rullar :) Du vet hur jag e!

Hoppas att det löser sig med din j-vla mage snart!!!!

Kram KRAM K R A M!!!!!!

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: veronica

Skrivet 2009-04-15 Klockan 10:16:55
Men du pillerill du är ju världens bästa å det tycker dina barn å sambo med. tomas vet att va det omvänt så skulle du göra det för honom det är det som är det fina när man älskar varandra på riktigt.=) älskar dig jag med styrkekramar i massor

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-15 Klockan 11:19:10
Men gumman!

Jag är övertygad om att Thomas och barnen tycker du är den bästa i världen!

Så jobbigt för dig med din mage!Lider med dig!

Om du behöver prata så kan du komma hit, jag är ensam hemma till på fredagkväll.



KRAM!

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-04-15 Klockan 12:44:52
Stackars dig...försök att hitta på något kul (när orken är tillbaka) ...kram kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-04-15 Klockan 15:16:14
Fy vad jobbigt :)

Tänker på dig!

Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!