bra dagar och dåliga dagar

Skrivet 2009-08-06 Klockan 13:03:39

och ibland så blir dagen både bra och dålig.
dagarna är bra men min mage protesterar mot att jag grubblar och funderar.
Den är inte rolig när jag inte är på topp.
Oro och stress är väl nåt man ska undvika när man har mina problem med magen, men det styr man inte alltid över.
Blir så trött på vissa som påpekar att ta det lugnt och oroa dig inte, fundera inte så mycket.
Jag vill inte vara så här men tyvärr styr jag inte över det själv, det bara kommer och maler och maler,
Tro mig jag vill sluta grubbla, önska man bara kunde stänga av!!!!!!!!!!!

det går bra en stund sen tar det ny fart igen!!!!



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-08-06 Klockan 13:23:31
Jag är av den icke grubblande typen...och ska nog vara glad för det, antar jag. Klart jag kan grubbla och fundera ibland men jag går aldrig djupare i det...men alla är vi olika, så är det bara. Många mår ju oxå väldigt bra av att grubbla sig framåt i livet. Kram kram

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-08-06 Klockan 14:05:02
Hoppas att den icke-grubblande tiden överväger den grubblande iaf!

Kramar

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!