lite lugn

Skrivet 2009-08-05 Klockan 21:07:12

jag har fått lite lugn i mig, var hem till U en tjej som ska läsa samma som mig i höst.
Vi fick prata av oss lite och ventilera tankar, funderingar och oro.
Skönt att göra det med någon som är i samma läge som en själv.

SÅ i ett par timmar, som skulle vara  1 timmer när jag gick hemifrån.
Familjen trodde jag gått vilse, hmm hon bor 100 meter från oss typ. :-)
Men tiden gick fort och mycket prat, om både skola och annat. :-)

Nu sover barnen i alla fall och de klarade sig ju bra utan mig, med pappa Thomas- även om man itne tror det Ha ha

men humöret mitt är på topp och lugnet i kroppen känns bra, kanske man kan sova i natt då?!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Skrivet 2009-08-05 Klockan 22:51:58
Jag önskar dej ro i kroppen,det bäddar för skön sömn..

God natt!!!!

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-08-06 Klockan 09:41:04
Skönt att det lugnat sig i sinnet...är det möjligtvis min "gamla elev" från KomVux U.B som ska läsa vidare?? Kram

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!