lugn

Skrivet 2009-08-24 Klockan 20:46:37

jag är på nåt konstigt sätt lugn igen.
vet inte vad som gjort det men jag känner mig lugn och trygg att på nåt sätt så löser det sig.
Klart jag fixar det, alla andra gör det ju och jag är väl hyfsat normal begåvad.
En av mina vänner som ska läsa är ett vrak, och jag vet inte om det är att när jag lugnar henne och säger alla de där kloka sakerna så sjunker det på nåt sätt in i mig oxå.
Ja det känns skönt i alla fall.
Hispig hinner jag säkert bli igen men just nu njuter jag av att känna lugnet.



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-08-24 Klockan 21:03:43
Verkar som om din skolstart gett dig det lugn du behöver. Min skolstart med mina nya små elever gick fin-fint. Men jag har ju gjort detta några vändor nu...minns hur nervös jag var första gången. Ha det.. kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!