nu så

Skrivet 2009-08-16 Klockan 21:30:04

tar vi nya tag igen.
Sommar och semester är slut och jag ska börja äta som jag ska igen
och motionera.
Idag var det en löp/promenad tur.
sprang och gick omvart annat.
Gick över förväntan med det känns i benen nu kan jag lova.
fick lite tips i en blogg jag läser så jag tog hennes schema och gjorde om det lite då jag startar min vecka på en söndag.
får väl se hur det går


Vecka 1:
Sö: Spring 30 sek, gå snabbt i 2 min. Upprepa 8 ggr.
Må: vila
Ti:
Spring 1 min, gå i 2 min, upprepa 7 ggr.
ON: vila
To:
Spring 2 min, gå i 4 min. Upprepa 4 ggr.
Fre: Vila
Lö: vila



Vecka 2
Sö: Spring 3 min, gå i 3 min, upprepa 4 ggr.
Må: vila
Ti:
Spring 3 min, gå i 3 min. upprepa 4 ggr.
On: vila
To:
Spring i 4 min, gå i 4 min, upprepa 4 ggr
Fre: Vila
Lö: vila



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-08-16 Klockan 21:43:43
Gud så duktig du är!

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Uttan

Skrivet 2009-08-17 Klockan 13:00:10
Hej!



Kul att Du lämnat en kommentar hos mej.

Det händer att jag kikat in hos Dej också.

Ja Thomas och jag jobbade på kyrkan, tänk det är snart 10 år sedan det är inte klokt vad tiden går.

Så roligt att se bilder på era gulliga pojkar.

Hälsa så gott till Thomas!

Lycka till med träningen (duktigt av Dej)

Vi hörs igen.



Sköt om er!

Kram!





URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-08-17 Klockan 20:34:43
ÅÅå så duktig du är..

jag borde me..hmm.



i morgon börjar min mellankille 6 års....



kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!