tillbaka till vardagen

Skrivet 2009-08-02 Klockan 20:16:42

ja vi försöker komma tillbaka till vardagen igen men lite bättre rutiner.
Thomas börjar jobba i morgon men barnen och jag är lediga 1 vecka till.
men läggningen i tid börjar idag.
De har vart uppe sent så gott som varje kväll nu i sommar och sovit till 9 tiden.
Hmm blir nog tufft att finna vanliga rutiner igen.
Men nu läggs de i skaplig tid i kväll för att jobba vidare till att komma in i vanliga rutiner tills jag börjar jobba igen.
2 veckors jobb blir det innnan skolan sätter igång och man blir stundent igen.
 Thomas sköter läggningen idag och jag hoppas det somnar fort.
Tror det kan funka för barnen var rejält trötta, med 2 kalas idag så är det väl inte så konstigt.

Dagen har vart bra med kalasandet.
Trevligt som vanligt i Flängan!!
Sen är det alltid kul att träffa Lillan.
Många där som vanligt, men med stor familj som hon har så är det väl itne konstigt.

Nej nu ska jag röja upp lite här hemma innan jag slappar på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!