pass 2

Skrivet 2009-08-18 Klockan 21:11:53

ja så har jag gjort pass nummer 2.
det var tung idag, kallt och blåsigt ute, men jag genomförde det och är lite stolt.
Ska verkligen ta och göra ett seriöst försök och hoppas så att det kommer funka, vill ner  mer i vikt nu.
Trivs inte nu när jag gått uppåt igen, deppigt!!!

Vecka 1:
Sö: Spring 30 sek, gå snabbt i 2 min. Upprepa 8 ggr.
Må: vila
Ti:
Spring 1 min, gå i 2 min, upprepa 7 ggr.

ON: vila
To:
Spring 2 min, gå i 4 min. Upprepa 4 ggr.
Fre: Vila
Lö: vila



Vecka 2
Sö: Spring 3 min, gå i 3 min, upprepa 4 ggr.
Må: vila
Ti:
Spring 3 min, gå i 3 min. upprepa 4 ggr.
On: vila
To:
Spring i 4 min, gå i 4 min, upprepa 4 ggr
Fre: Vila
Lö: vila


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-08-18 Klockan 21:40:38
Beundrar dig som tog dig ut trots det supertrista vädret!

Själv är jag nöjd att jag åt tre nektariner istället för en macka när kvällssuget satte in nyss ;-)..

När barnet är ute och lugnet lagt sig(haha,som om det är troligt med två barn) så är jag också med på att komma i form!

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!