barnledigt

Skrivet 2009-02-23 Klockan 19:39:30

ja alldeles tomt på barn blev det här hemma, hastigt och lustigt.
Morfar ringde och undrade om han skulle ta barnen i morgon så de fick lite ledigt från dagis/fritids.
Och det ville de ju såklart.
Och sen ville de dessutom ta dem redan ikväll och så blev det då tomt här hemma. :-)

Och när mamma hämtade dem så var Thomas på möte så i 1 timme vart jag alldeles ensamm här hemma, inte het fel :-)

Vi hade en kväll från helvetet med L igår så det känns skönt att slippa ta nåt ikväll.
Han bara vägrade somna igår.
Fattar inte hur man kan var så jäkla envis att man bara vägrar somna trots att man är så trött att man knappt vet vart man ska ta vägen.

Så jag ska njuta av denna kväll, utan kvällsrutiner och läggning.
och få sova i min säng utan 1-2 barn som far runt som små propellrar.
och få gå upp i morgon och bara göra mig klar och åka till jobbet utan att göra nåt annat.
Märks det att jag tycker det är skönt?!? ;-)
jag älskar mina barn mest av allt här i livet, tror inget annat.

                                    







Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Skrivet 2009-02-23 Klockan 19:58:52
vad härligt med lite barnledigt! Avundas dig och önskarj ag hade föräldrar som kunde ta mina barn sådär bara över en natt. =)

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-02-23 Klockan 20:17:39
Låter underbart!Skulle själv behöva en paus just nu.Sov så gott i natt!

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!