helt slut i kropp och knopp

Skrivet 2009-02-05 Klockan 20:49:41

vilken pärs det var att ha magsjuka och ha båda barnen hemma, och vara själv.
En hemsk magsjuka där det kommit ur både mun och bak.
inte så ofta men under hela dagen.
Fick itne behålla nåt jag åt.
hade en vidrig huvuvärk och hemska magsmärtor.
Gick bra hela förmiddagen att vara själv med barnen, hade Thomas ett samtal bort bara.
Men sen när jag började mattas av då hade han ett möte på jobbet som han inte kunde ställa in. :-(
Så innan han kom hem vid 3 så var jag helt matt.
Men L har vart en underbar storbror idag som tagit hand om lillebror perfekt.
Jag har legat på soffan och et har lekt och haft jätteskoj.
Thomas var hem på lunchen och gav barnen mat.
Sen när jag avr som tröttas, satte jag på film i sovrummet åt barnen och bäddade ner mig brevid dem.

SÅ dagen funkade ok.
sen när thomas kom ehm sov jag 2 timmar.
Har sen legat på soffan.
Har slutat springa på toa och har sakta börjat äta lite.
Men är helt slut i kroppen och knoppen.
så det lär väl bli ryggläge snart och sömnen lär ju komma relativt snart.

Hoppas nu bara att E klarar sig.
I morgon ska THomas jobba hemifrån så han kan hjälpa mig me barnen, skönt det!!

tack för alla krya på hälsningar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2009-02-06 Klockan 13:17:48
Å fy stackars er, jag hatar verkligen magsjuka så jag lider med er.

Vi fick lov att ställa in dopet förra helgen pga magsjuka. Blääää

Ha det bra, kram!

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!