idag flyttade jag in

Skrivet 2009-02-26 Klockan 18:21:20

ja det kändes som det.
Har vart och ska vara på dagiset är mitt vik är både idag och i morgon, fast på en annan avdelning och se på måndag börjar jag på rätt ställe.
Så idag så kändes det som jag flyttade in.
Fick nyckel och kod, och ett skåp, och inte ett vkarieskåp utan ett annat. :-)
Gjorde till och med en namnlapp, till mitt skåp. :-)
Låter kanske töntigt med det känns så roligt och skönt att få boa in sig lite lätt i alla fall, känna att man hör dit.
Alla hälsade mig så varmt välkommen dit.
Fick höra av nån förälder till och med att det var kul att jag skulle vara där, och det värmer.
SÅ det är med lätta steg jag kommer gå till jobbet varje dag.
Veta att detta kommer jag och min bråkiga mage gilla.

Nej nu ska jag hjälpa Thomas ta upp barnen ur badet.




Kommentarer
Postat av: Yvonne Fredriksson

Skrivet 2009-02-26 Klockan 21:18:38
Vad skönt att få känna sig "hemma" ett tag. Viktigt att man får "boa in sig" och faktiskt känna att man är en av fröknarna...ha en bra kväll du med. kram Y

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!