lite piggare

Skrivet 2009-02-03 Klockan 19:23:17

idag men det skulle kunna finnas lite mer ork.
Men men man ska inte klaga, vi är friska i övrigt här hemma i alla fall, just nu ska jag väl tillägga.
Man vet aldrig ;-)

Dagen har vart bra, jobbat. Öppnade i morse så amn fick gå hem i skaplig tid.
Mormor hade hämtat barnen, så det var bara att åka dit. Umgicks med syrran och barnen.
Fick massor av Melle gos. Han är ju bara så söt.
Är ju ltie rolig nu när man får kontakt och han ler stort åt en när man kommer.

Handlade lite innan vi åkte hem, hade mat sen igår som bara var att värma, skönt!!
Fick mer tid över att umgås med barnen innan det var läggning.
Nu läser Thomas för dem och jag hamnade här, ovanligt!!
 Hi Hi Hi.

Ibland tillbringar jag nog för mycket tid vid datorn, men det blir ju mest när barnen sover i alla fall så.
Och sen sitter Thomas lika mycket så.
Och vi hinner med prat oxå när vi sitter här.

Om 9 dagar firar vi 9 år tillsammans, tyvärr är det en vardag så det blir väl inte nåt speciellt firande, men vi ska ta nån helg och göra nåt, åka bort och ta en hotell övernattning, bara vi får fingrarna ur och tar tag i det.
Hmm inte snabba när det gäller sånt varken jag eller Thomas. ;-)
Men jag älskar honom så otroligt mycket, min älskade sambo och klippa här i livet.



Nej nu ska jag ta en kopp te och surfa lite mer innan det blir ryggläge i soffan.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-02-03 Klockan 19:53:24
9 år,det var länge :-)

Visst är det härligt när man känner att man har den bästa mannen i hela världen ;-)

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-02-03 Klockan 20:17:27
Hallå...tänk att 9 år kan rinna iväg så snabbt, eller hur?? Jag har fortfarande svårt att förstå att jag har en son som fyller 18 i år!!! Ha en trevlig kväll. Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Ella

Skrivet 2009-02-03 Klockan 21:21:46
Du vet att det var dig jag menade i min blogg! Undrar till vem man ska säga att det är så!!!! Lite ändring skulle jag vilja ha!

Fan nio år!!! Grattis till er!!! Glenn o jag firar 8 år tror jag...hmmm...ja det e åtta år i juni! Fort går det.

Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!