Onsdagen har gått

Skrivet 2009-02-25 Klockan 21:52:06

och vi fick en del gjort idag.
Vart inget gjort på förmiddagen då jag hade såna menssmärtor.
Låg mest på soffan och tog det lugnt.
barnen lekte och hade skoj med varann.
Thomas kom hem vid lunch.
Vi gjorde oss klara och åkte till Hedemora.
Gick på stan och kollade lite i affärer.
Barnen fick köpa varsin leksak, E valde en lastbil, och L en pannlampa, hmm heter det så?.
EN lampa man sätter på skallen i alla fall.
Han gillar lampor. :-)
Jag fick mig ett par nya byxor,
 Syrran,  det blev ett par jeansleggings äntligen.
Syrran tyckte jag skulle köpa såna när vi var till dem sist, men då fegade jag ur.
Tyclte inte de passade mig.
Men idag vågade jag mig på ett par, både Thomas och hon i butiken tyclte de passade så, får väl hoppas det.

Sen åkte vi till Rätt pris och storhandlade, skönt!
Ska försöka bättra oss igen och göra lite veckomatsedlar.
Sen var det käk på mc donalds.
sen hem och packa upp all mat.
Tyvärr somnade E i bilen hem i typ 10 minuter, men det gjorde honom super pigg och han slocknade på golvet vid nio tiden.

Han vill inte somna på soffan på kvällarna utan när han är så trött så han vill sova, bädar han på golvet åt sig. :-)
Min lilla knäppis. ;-)

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och kommer säkert snart att somna.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-02-26 Klockan 15:27:34
kul att se bilder !

Å kul att du unnade dej ett par byxor..oftast unnar man ju inte tilll sig själv.

nu vill lilltjejen ammas.

men vila vännen...och tack för din krya på dej hälsning!!!

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!