små trött

Skrivet 2009-02-19 Klockan 20:22:36

är jag idag.
Öppnade på jobbet i morse, slutade tidgit och hämtade barnen och åkte hem till pappa sen.
VI var bjudna på mat dit idag, för jag skulle på möte sen s då vart allt lite smidigare,  ja för Thomas alltså. ;-)

var sen på möte mellan 17-19 om mitt vik.
gick bra och det känns så kul att få jobba ihop med dem jag ska.
De är lättsamma och goa, barnen med på stället. :-)

Sen hem och fixa allt för morgonen, lppniar då med så fram me allt åt barnen, för att än en gång underlåtta för Thomas.
Hmm kan nästan tro att jag skämmer bort honom en aning. :-0

Nu sover barnen och jag sitter här och degar. äter lite chilinötter,d et är en favis just nu. MUMS!!

Längtar till helgen och få vara hemma och hade  lite bra.
FIck kul nyheter idag, våra vänner från Götebrog kommer hit. :-)
De var o Norberg vid nyår sist och då vart de sjuka så vi hann inte ses,
Så på lördag ska vi hitta på nåt, blir väl att de kommer till oss, så vi kan äta och umgås.
Ska bli såååå skoj.

Nej vi hörs i morgon lilla bloggen.
 ;-)


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2009-02-19 Klockan 21:10:53
NÄHÄ...inte skämmer du bort honom på ngt vis ?!?!? ;) he he

Hoppas att du får en bra helg!

URL: http://ella081.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!