söndag och fullt upp

Skrivet 2009-02-08 Klockan 18:27:02

har det vart idag
klockan ringde 8 i morse, hmm en söndag???
men L skulle iväg på innebandylek idag.
han tyckte det var skoj när han blev lite varm i kläderna.
Roligast tyckte han nog det var att träffa sin "gamla" tjej.
Hilda en gammal dagis kompis.
De går i på olika förskoleklasser nu och ses bara lite då och då.
Men det blir alltid glatt när de ses och kramkalas. :-)
Han träffade henne sen oxå i klackberg, vilken lycka!!

Jag skjutsade thomas och honom till klackberg där det var, sen hem till mamma.
upp och hämtade dem igen och tillbaka till mamma.
Klädde på oss alla varma käder och upp till klackberg igen fast till skidstadion, kikade när de åkte engelbrektsloppen. bror min åket och en kändis, Gunde svan, kul!!


Sen upp och Thomas löste av min pappa som jobbade på loppet. körde hem pappa och barnen och mamma , pappa fick lite mat i magen och nya varma strumpor.
Sen körde jag upp pappa igen och hämtade hem Thomas.

Snabb handlade lite på Ica och sen hämtade vi Julle som skulle upp till oss och lkea med kusinerna.

Thomas hämtade traktorn från jobbet och röjde av gården idag igen.
Det har verkligen vräkt ner snö här sen vi skottade igår.
Nu får det vara bra med snö tycker jag.





Jag röjde lite här hemma och satte på lite tvätt.
Märks att vi vart sjuka, man har inte haft orken för sånt då.
Nu sitter barnen och kollar på bolibompa och sen är det läggdags.
Snacka om det var en dag med fullt upp.
Men skoj har det vart och man träffar alltid lite folk när det är engelbrektsloppet.

Jobb i morgon igen.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-02-08 Klockan 19:11:35
Extra kul att loppet blev av...även om snömängderna som kommit är i överkant.

Hann faktiskt oxå se Gunde när han gick i mål. Var ner till byn med lilltjejen i pulka. Ha en bra arbetsvecka. Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!