söndag

Skrivet 2009-02-15 Klockan 12:14:20

ja tidig morgon blev det idag oxå.
L har ju innebandy på söndagmorgnar.
Så det är bara att gå upp och fixa frukost och sånt så han blir klar.
Thomas åkte med honom idag med och jag och E var hemma och fixade.
Plockade och tvättade.
Inte kul, men man får verkligen massor av tvätt med 2 barn.

Nu har vi ätit lite lunch och ska väl snart börja göra oss klara för kalaset.
Det var tänkt att bara E och Thomas skulle åka, men de vi ska till tyckte vi skulle komma hela familjen, och det tyckte L med som inte alls var glad att lillebror skulle på kalas och inte han. :-)

Sen blir det hem och fixa för vardagen som börjar i morgon igen.
Har förbetett maten till ikväll så det går fort.
ska äta kyckling. MUMS!!

Nej nu surar E så jag lär kolla vad som är fel.




Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-02-15 Klockan 19:38:02
japp de heter hon o hon visste vem du var också och tyckte du var trevlig,snäll o lätt att jobba me..:)

hon sa nämligen ditt efternamn o när jag sökte på ditt efternamn o vet vad din sambo heter så förstod jag att de var du...å jag ville ju inte skriva å fråga om ditt efternamnv var blablabla för du kanske vill vara lite privat på bloggen.



nu äter vi popcorn o slappar vid tvn..sen hoppas jag barnen somnar någorlunda för dom är helvilda idag.



kramkram



URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!