2009

Skrivet 2009-01-01 Klockan 21:45:35

ja så var det nytt år då, och första dagen på det året har nästan gått.
Det har vart en lugn dag här hemma idag.
L har haft bästisen från när han gick på dagis här på lek idag, de är så härliga att se för båda blir de lika glada av att ses. :-)

Själv  har jag städat bort julen idag, allt!!!
VIll gärna ha fram det och gillar julmyset, men efter nyår vill jag gärna ha bort det igen.
SÅ nu är allt juligt borta och gardiner bytta, SKÖNT!!

Känner mig inte pigg idag, känns som förkylningen är på G att börja om igen, sliten till tusen.
Är så less på att inte få vara pigg och må bra.

Ska bli målet med 2009, att få må bra både fysiskt och psykiskt.
så jag ser fram emot detta år, skulle itne vara helt fel att bara få må bra.
Få vara med min familj och bara ta et lugnt.
Ska vårdad mitt förhållande till sambon, barnen, och min övriga familj.
Ska ta mig mer tid för att umgås med nära och kära.
Livet måste få vara lite mer än jobb och hem.

Nej nu ska jag kura upp mig mot sambon och kolla på tv.



Kram på er alla och hoppas det nya året för med sig mycket glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!