återvänder sakta men säkert

Skrivet 2009-01-03 Klockan 21:27:29

till livet igen efter migränanfallet från helvetet.
Det var bland det värsta jag vart med om, så ont har jag nog aldrig haft i skallen.
Man känner sig lagom mosig just nu,
Var skönt att få tillbringa dagen ensam utan att behöva tänka på nåt annat.
vilade och sov.
Skönt när Thomas och barnen kom hem sen.
Mös i soffan och slappade.
Nu försöker THomas få 2 lite för pigga barn att somna, de sov ju naturligtvis i bilen hem från Gävle, så de är inte helt med på att somna än.

I morgon hoppas jag på en bättre dag.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-01-04 Klockan 01:18:15
låter hemkst med huvdvärken.

bra du fått vila.

men vad fin bloggen har blivit..å mysigt me en liten bild o allt.

kram o nu ska jag sova....


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!