Dagens blogg

Skrivet 2009-01-06 Klockan 12:52:22

ja vad ska den handla om??
Känner mig så trött och slut att jag har ingen som helst ide.
Sitter bara här nu och skriver av mig.
Bara låta tankarna komma.
Hur kul blir det då??? Blääää.
Vill vara frisk igen och få tillbaka min energi.
Förhoppningsvis kommer den nu när amn ska börja jobba igen och man kommer in i sina vanliga rutiner.
Ska bli skönt faktiskt.
I morgon är det en lite slödag, det är stängt på förskolorna så personalen ska ha lite planering, vi i vikaripoolen ska ha utvärdering och lite sån i morgon, blir som tur är lite kortare dag.
Morfar ska ha barnen, Thomas skulle ha semester men morfar ville ha dem så visst får han det.
I morgon kväll kommer bror med familj hem, ska bli skoj att höra hur de haft det.

Nej nu ska jag fixa lite lunch.

Ha en bra dag!!
Skriver här med som jag gjorde i förra inlägget, om jag kan få länka till erblogg, ni som läser min.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-01-06 Klockan 15:13:26
Du får länka till mig om du vill,ska fixa länk till dig med

Kram

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: ella

Skrivet 2009-01-11 Klockan 12:08:46
Länka till mig med....jag gör väl ett försök att blogga lite iaf!

Jag försöker länka till dig!

Kram

URL: http://ella081.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!