helg

Skrivet 2009-01-09 Klockan 22:12:08

känns helt underbart att helgen är här.
Även fast det vart kort vecka på jobbet så är jag helt slut.
Känns som förkylningen är på G bort i alla fall, hoppas bara den stannar borta oxå.

Jobbade låååång dag på jobbet idag, 10 timmar, pust!!!
Så nu är det verkligen skönt med ledigt.
SKa försöka ta oss iväg och åka skridskor med ungarna i helgen, L ska åka på gympan i veckan så det kan vara bra om han hinner åka nåt innan tänkte vi, och nu finns det lite isar spolade härikring så.

idag blev det beställmat och sen har vi sett let´s dance.
Barnen sover nu och känner jag mig själv rätt, stupar jag på soffan inom snar framtid.
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2009-01-09 Klockan 22:22:59
Amanda skulle också behöva öva lite...först kanske leta på skridskorna...hmmm...undrar om man kan göra det imorgon eller om man har åkt in då?!?! Sedan får jag nog överlåta övningen till Buster kanske....Glenn skulle nog vara i garaget ett tag imorgon, o det lär han väl få göra.

Tänkte åka hem till Y:a med Fam också om bara V är frisk då! Han har vart sjuk hela veckan.

Kram på dig

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-01-10 Klockan 00:17:08
ja visst är de uuunderbart me helg..tycker jag me.ler.

å här blev de också lets dance o snart ska jag sova..gäsp.

kram kram o ha en mysig helg.

barnen har skridskor...jag skulle nog me vilja ha.ler.

kram

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-01-10 Klockan 09:36:17
Ha en trevlig helg!

Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!