jaha

Skrivet 2009-01-28 Klockan 20:26:46

vet inte vad jag ska blogga om idag heler, men vill ju gärna skriva ett inlägg varje dag.
Är fortfarande trött och sliten, vet inte om det är nåt skit på G eller.
Men jag tänker inte bli sjuk, vägrar helt och hållet.
Vi ska till Stockholm i helgen ju.
Och inget får komma ivägen för det.

Längtar efter syrran med familj nåt otroligt nu, bara för att man vet att vi ska åkt.
Ska bli så kul att träffa dem och bara umgås och ta det lugnt.

Nej nu ska jag göra en kopp te och slappa lite i soffan.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-01-29 Klockan 00:36:41
hi,hi rätta takter..te i soffan.

hopaps du inteinte blir sjuk.

förstår du längtar efter syster..

åå vilken tur man har dom..ler.

sitter o chatar me min syster nu fast hon nyss varit här.

kramkram vännen

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: ALS penseln

Skrivet 2009-01-29 Klockan 15:23:33
Välkommen att titta in i mitt lilla Galleri och bli ännu mer delaktig i min värld. Somris och Nhea känner du ju redan så du vet ju redan en hel del, eller hur. Softa på nu ett tag så känns det säkert bättre för dig. Trött! Trött! Trött! Det ordet känner jag också mycket väl igen. Pussa på Elias då brukar det kännas bättre.

URL: http://alspenseln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!