söndagkväll

Skrivet 2009-01-25 Klockan 21:00:38

har det blivit och i morgon blir det då måndag och jobba igen, hoppas det blir ett par friska veckor nu så vi får jobba som vi ska.
Denna vecka ska jag jobba på förskoleklassen här i K-gruvan, hoppas det blir en bra vecka.
Tycler om att vara där, men då min egen L går där så vet man aldrig hur det går, sist jag var där funkade det bra vissa dagar och mindre bra vissa.
Trotsig 6-åring och mamma är inte alltid en lyckad kombination.
Men jag lär ju ha skött det bra då personalen vill ha mig tillbaka. ;-)

I morgon öppnar jag så man lär väl se till att komma i säng i bra tid, hmmm inte alltid det blir så.

L har mycket i huvet nu så han hade svårt att komma till ro och somna.
De ska ha friluftsdag på tisdag med skidor och matsäck, han funderar en del kring detta.

Sen så ska vi till Stockholm och hälsa på syrran i helgen och det ser han framemot.
H, syrrans kille är en av favoriterna just nu.
Så han längtar för det, och sen avgudar han lille Melwin oxå.
ja, syrran och Norah med såklart, tro inget annat Mia!!!!! :-)

Nej dags att glo lite på Tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!