söndagkväll

Skrivet 2009-01-18 Klockan 20:54:55

oj vilken dag det blev.
Var upp och kollade på Jullan som åkte skidor. Hon kom 2:a duktigt tjejen.!!
Sen skulle vi åkt till tandis med E.
Men vi fick telefonsamtal om att thomas faster var hemma i Norberg.
Hon bor i Spanien i vanliga fall, och nu var hon på visit här.
Så vi åkte hem till Thomas kusin ett tag och träffade henne.
Kul, vi har inte sett henne sen vi fick E.

Sen var vi förbi myntan och barnen fick äta, sen hem till bror en sväng innan vi åkte till tanläkaren, E´s tänder såg fina ut, han hade tydligen slagit sig så han hade 2 små sår i tandköttet, det var det som blödde.
Inget som var nåt farligt, skulle läka.

Sen kollade hon mina tänder när vi ändå var där, tyvärr var resultatet inte lika bra, 3 hål som behöver lagas. :-(
Äter en medicin när mina magkramper är som värst som gör mig så torr i munnen, detta har gjort att mina småhål som hållit sig i samma läge i flera år, blossat fart och vuxit.
trist men bara att bita ihop och laga. :-(

nej nu ska jag inte ryggläge på soffan.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-01-19 Klockan 07:39:24
Laga tänder är ingen höjdare men det är skönt när det är gjort. Ha en bra arbetsvecka! Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!