en lugn kväll, precis vad jag behöver.

Skrivet 2009-07-10 Klockan 20:45:17

mamma och pappa har vart här och ätit med oss och när de åkte hem tog de båda barnen med sig.
BARNLEDIGA!!!

Snacka om att det är precis vad vi behöver.
det har vart en jobbig dag, först och ta reda på allt vatten och allt det ställt till med i källaren,
Och att jag sen deppar över att inte blivit antagen till högskolan till hösten, gör att dagen vart tung.
Ville bara bryta ihop och krypa ner under täcket och deppa ihop, men barnen håller en på benen i alla fall.

Men nu sjönk jag bara ner i soffan och luften gick ur mig.

Men Thomas serverade mig en cder och snart ska vi ta och basta och mysa lite.
En lugn skön kväll utan måsten och bara kunna sitta och ta det lugnt och prata.



Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2009-07-10 Klockan 21:35:19
Du hamnade ju iaf långt fram på reservlistan...Det kan ju alltid vara bra :)

Håller tummarna för dig :)

Försök att gaska upp dig lite, fast det är svårt.

Kram

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-07-10 Klockan 21:47:17
tack Ella.

Försöker gasska upp mig så gott det går, men inte allti så lätt. :-(


Postat av: Vickan

Skrivet 2009-07-10 Klockan 22:29:13


URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-07-10 Klockan 22:30:45
Öhh,blev lite fel där :-)

Vad skönt med barnledigt!Koppla av så mkt du kan och tänk positivt.

Jag tror det kommer lösa sig, alltid är det någon som tackar nej och då har du ju din plats.

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!