en ok dag

Skrivet 2009-07-14 Klockan 23:04:30

tankarn har hållit sig lugna idag, funkade tydligen att stänga av hjärnan. :-)
Annars har vi vart till fagersta en sväng, köpte klor till poolen, och kollade lite på tapeter, har väl kommit fram till hur vi vill ha det i vårt blivande sovrum. Tanten på färgaffären var toppen.

Sen var jag upp till Flängan och tog en tripp till skogen med Vickan, kollade efter svamp.
Fanns inte mycket.
Men jag i skogen hör inte till vanligheterna, om det inte är när man jobbar och leker i skogen med barnen.
Men idag var jag i skogen och plockade svamp, hmmm vad man kan göra när man skaffar sig nya vänner. ;-)
Har nog inte vart i skogen på detta sätt sen jag gick på högstadiet, och det är LÄNGE sen!!!!!!


Men det var trevligt i kan nog hände flera gånger, i alla fall med så trevligt sällskap som idag.
Och det var ju inte helt fel att få en liten egostund idag med. Nu är batterierna laddade rejält.
Nåt som var bra med skogen idag var att jag var tvungen att köpa mig stövlar.
Har tänkt gjort det så länge för mina gamla pajade för många år sen, men eftersom jag inte gillar stövlar så har jag dragit mig för att köpa det.
Men idag inhandlades ett par låga fina gummistövlar.

Barnen var till rälsbussen och städade med morfar så idag fick Thomas oxå en egostund, fri från bde barn och mig, hmm undra om han tyckte det var skönt?!

Nej nu är det dags att krypa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-07-14 Klockan 23:16:21
å va skönt me lite egentidstund...



jag vill me plugga på distans..men vet inte vad o var o när och hur..skratt...å vill va hemma me barnen samtidigt...



nu ska jag sooova.



kramis


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!