lördag

Skrivet 2009-07-18 Klockan 09:50:24

ja idag är det lördag och vad ska vi då hitta på??
Ingen aning.
Barnen och jag är vakna sen en stund tillbaka, Thomas sover än, hmmm inte speciellt förvånande.
Jag vaknar med skitont i ryggen tidigt varje morgon och det går bara inte att somna om.

Nu äter barnen frukost och jag tänkte försöka vänta och se om han därinne vaknar snart, så får han sällskap oxå.
Men men vi får väl se hur länge jag står ut att vänta utan att svälta ihjäl. Hi hi hi.

Mycket tankar som rör sig i skallen idag, fast på ett bra sätt.
Men skolan har satt igång mycket funderingar hur det ska gå och vad som ska fixas innan.
Är ju länge sen man läste sist så det lär ju bli tufft i början innan man kommer in i det igen.
Nej nu vill barnen ha lite hjälp.



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-07-18 Klockan 10:45:46
Det går säkert jättebra. När man vill något blir man extra motiverad och att läsa när man blivit äldre är kanon. Men att läsa på distans (har läst ett flertal kurser på det viset) kräver en enorm disciplin (ask me). Lycka till ännu en gång och ha en bra lördag. Kram

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-07-18 Klockan 11:54:54
Jag tror du kommer fixa det galant!

Hur länge är det du ska läsa förresten?

Är det lika många år som när man läser på "icke" distans?



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!