magjsuka

Skrivet 2009-07-02 Klockan 09:35:13

blääää trodde det var slut på sjukdom nu men inte då.
I natt vaknar vi av att E gråter och när Thomas kommer in till honom så kräks han.
sen höll han på från 3 till halv 6.



så sömnen var inte den bästa.
skickade Thomas i säng tidigare så han fick lite sömn innan han skulle jobba.
men lagom till jag kunde koppla av och somna så vaknar barnen.
Så det är en pigg och glad mamma här hemma idag, NOT!!!!!!

Men nu är E pigg och jag hoppas övriga klarar sig.
Jag tror jag hade nåt igår jag med för magen var inte vad den skulle vara.
ont och sprang på toa många gånger på kvällen.
Det är så svårt med min mage och veta om det är nåt eller om det är min IBS mage som spökar.

ha en bra dag i solen!!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-07-02 Klockan 10:24:17
Låter inte som något roligt i denna värme...eller annars heller för den delen. Här hemma försöker man finna sig en plats i skuggan...blir nog ett dopp snart. Kramis

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-07-02 Klockan 11:39:02
Stackars E!

Hoppas ni andra klarar er!



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-07-02 Klockan 13:23:51
Å fy bubblan, stackarn hoppas övriga i familjen klarar sig.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: Somris

Skrivet 2009-07-02 Klockan 21:17:17
ååå fy vad hemskt med magsjuka i värmen!! Hoppas ni andra slipper. Han kanske bara hade ätit något dåligt?

KRAM


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!