ny dator!

Skrivet 2009-07-23 Klockan 22:10:13

jippy, idag fick jag en ny dator, eller fick var väl fel ord, inhandlade ska jag väl säga.
En jättefin bärbar så nu är man laddad och förberedd inför distans studier.
Min gamla är totalt kass och hänger sig stup i kvarten. inte så bra när man ska se föreläsningar och ha seminarium via datorn.
Kostade lite men vad gör man. :-)
Det är lite ovant med en n y och det tar väl ett tag innan man är helt bekväm med den.

Thomas köpte sig en n y jobbmobil, hans förra dök i betongplattorna utanför garaget idag, som tur är tar han den på jobbet så det kostade inte oss nåt.

Annars har det vart en lugn dag, var ner till Thomas föräldrar och fikade, (hmm börjar bli ofta nu)

 Nej nu ska jag slappa lite innan det är dags att lägga sig och sova lite.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2009-07-23 Klockan 22:12:06
Va roligt med en ny dator, vi har också en bärbar.

Smidigt.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-07-23 Klockan 23:44:54
ååååå va kul !!!!



Du måste berätta allt hur de går sen me pluggande o allt..så jag vet om de är nåt för mej.ler.

å om du tycker de är kul.



kramis

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-07-24 Klockan 03:14:34
Härligt med en ny dator och som sagt var lär du får väldans mycket användning av den.

Kram

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!