dåligt med bloggande

Skrivet 2009-06-30 Klockan 17:35:28

har blivit lite dåligt med bloggande, men värmen har gjort att det inte blivit mycket datattid.

helgen var toppen med kalas och allt.
Varmt var det även i stockholm.
Fick fina presenter med, en digitalkamera av Thomas och mina föräldrar, så nu ska jag försöka bli bättre på att få in lite bilder i bloggen. ;-)
och jättefina värmljushållare av min brorotter, goa Julle. :-)
Vi har slutat ge varann presenter mellan oss syskon men jag fick 1tekopp och 1 kaffekopp med jättefina fat av syrran.
Underbara Mia!!. :-)

Idag har jag vart hemma med E som blev hängig när vi kom hem från storstan.
Febrig och slö.
Idag har han inte haft feber men vill inte äta. :-(

Så vi har njutit av solen här hemma och badat i poolen och haft främande av Vickan och Irma, alltid lika skoj.


Nu ska vi äta lite mat och sen ska vi ta en tur så L får bada i sjön.
E och jag följer med men hoppar över badet.

Kanske blir ett nytt inlägg senare med lite bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!