lång dag på jobbet

Skrivet 2009-06-02 Klockan 20:44:27

ja först jobbar man sitt vanliga pass sen hade vi gårdsfest på jobbet så starx före åtta var jag hemma så det blev 12 timmar på jobbet. Pust!
Men kul var det, solen tog sig fram lagom till vi började och sken sen så fint hela tiden efter hela dagens regnande.
En trevlig gårdsfest med många barn och föräldrar och massor av prat med trevliga föräldrar och barn.

Skönt att få komma hem sen men tyvärr så sov ju barnen redan och jag hann  ju inte se dem så mycket i morse heller så man saknar lite gos med dem idag.
Men får väl gosa med Thomas istället. i brist på annat. ;-)
Nej då!!, Inte helt fel att få gosa med honom heller.

I morgon kväll är det Thomas som är bort, möte på sitt jobb, hatar när vi har saker flera kvällar och vi knappt hinner umgås som familj.

Men vi får ta igen det i helgen, än så länge har vi inget inplanerat.
Hoppas på fint väder men de sas idag att det skulle bli kasst väder, kanske får bli en tur till badhuset i Avesta.
Ja ja det får visa sig.

Ha en bra kväll.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-06-02 Klockan 23:41:04
wow va häftigt blogg du gjort nu då.

om man går in på designa bloggen kan jag me göra kul grejjer då?

ja,du jag hoppas me på en lugn helg...

känns som kroppen längtar efter lite vila.

kramkram

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-06-03 Klockan 06:56:53
Å va fint du gjort :)

Hoppas allt är bra med er.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: alspenselnALSpenseln

Skrivet 2009-06-03 Klockan 10:49:53
Hej!

Ja, tänk vad uppbokat det alltid blir den här tiden på året! Stundtals händer ingenting...så plötsligt ska alla på fester och svslutningar...det blir så många att man knappast kan njuta av varje händelse.

Till och med jag har min agenda fullklottrad med aktiviteter...en del som har med vården att göra är mindre attraktiva...andra som är med vänner känns roliga...men var hittar man sitt "pusterum"?!

Pusterum, sa en norsk föreläsare en gång= paus, vila. Underbart ord, som inte kan uttrycka sin mening bättre, tycker jag.

Må gott! Kram

URL: http://www.alspenseln.se

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-06-03 Klockan 18:54:13
Tjusig blogg!



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!