lördag morgon

Skrivet 2009-06-06 Klockan 09:41:25

Vaknade tidigt och ont i ryggen som satan, precis som nästan varje morgon.
hatar våran säng.
VI MÅSTE KÖPA EN NY SÄNG NU!!!
Vi ska ta och kolla på nya sängar en helg snart har vi bestämt.
Nån med bra tips på bra sängar.
Vi funderar på att bara köpa madrasser och sen göra en sänggavel själva, har sett på tv när de klär in en skiva i skumgummi och tyg, snyggt och kan ju inte vara så svårt.
skulle vilja ha lite förvaring under sängen, men det är väl bara att köpa backar att ha därunder.
vi ska nämligen byta lite rum här hemma så barnen får varsitt eget och vi flytta in i det lilla sovrummet.
Lite sorgligt dock för därinne har jag mitt stryk och tvätt rum just nu.


Så strax efter sju var både jag och barnen uppe.
Så jag städade och röjde och när Thomas vaknade böt vi i alla sängar.
Skönt.
SÅ nu är klockan halv tio och vi har det snyggt här hemma.
Ska snart äta lite frukost.

sen blir det en sväng till parken och kolla på alla raggarbilar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!