midsommaren blev inte som jag ville

Skrivet 2009-06-19 Klockan 23:25:21

vi kom upp till Fragg och när vi satt hos Thomas farbror och åt lunch fick jag ont i magen. Inte kul
så när de andra åkte ner till ängen för dans kring midsommar stången bäddades jag ner på soffan och vilade och läste en bok.
Det släppte lite och jag kom igång, men valde att hålla mig nykter så vi kunde åka hem.
Kände att jag inte ville sova kvar i fall magen skulle börja bråka igen.
Men kvällen blev kul och vi höll oss kvar tills barnen var trötta, E höll på att bryta ihop till slut av trötthet men ville inte åka hem.
Men jag tror alla var glada och nöjda när vi åkte hem.
Men jag kände mig som festförstöraren som ville åka hem.
Thomas sa inget, utan tyckte det var bra jag sa som jag ville ha det, men man känner sig dum i alla fall.
Vet hur mycket han tycker om dessa midsommar fester. :-(
Så jag hatar när magen förstör och jag får känna mig som en skurk.



Men nu har barnen somnat här hemma och jag ska mysa lite med Thomas och hoppas han är nöjd med midsommaren trots allt.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-06-20 Klockan 09:25:36
Jag tror inte att du behöver må dåligt, Thomas älskar ju dig, och man gör allt för den man älskar.Tom att åka hem från ett party :-)



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!