njuter av det mesta

Skrivet 2009-06-25 Klockan 21:25:39

ja just nu njuter man av det mesta.
solen påverkar mig verkligen på ett bra sätt.
Glad och positiv och mycket energi.
Tyvärr lite ont i magen idag men man fixar det med när solen skiner.
Idag kom jag mig ner i poolen oxå, visserligen ett väligt snabbt dopp, men i alla fall.
Kallt var det fast skönt att få svalka av sig lite.

Var och hämtade nya glasögonen idag. 3 par, 2 vanliga och 1 par solglasögon med styrka.
trivdes direkt i solglasögonen och 1 av de vanliga paren.
tyvärr var de  andra paret lite snett upptäkte vi när vi kom hem. så jag lär dit nästa vecka och räta till dem.

Har ju tyärr ingen kamera att fota dem med, men har faktiskt önskat mig en nu när jag fyller år, så man får väl hoppas på det bästa. :-)

Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!