onsdagen

Skrivet 2009-06-03 Klockan 20:27:14

har gått och det har vart en lite jobbig dag.
Har haft migrän känningar hela dagen och det är så drygt.
Klarade mig på jobbet genom att stå ut och käka piller.
sen när jag kom hem till mamma och pappa var jag helt slut.
De hade hämtat barnen idag och så skulle vi käka med dem.
mamma var lite rolig idag frågade så snällt och fint om vi ville äta hos dem när vi hämtade barnen
och när jag sen sa ja. så säger hon "ja så kan du göra lasagne, vore inte det gott??"
Kul man blir bjuden på mat med får laga en själv. :-)
Gör det så gärna, de ställer ju upp så för oss så visst kan jag göra min lasagne. vet att mamma älskar den.



Sen var Thomas och min pappa på möte och mamma var så gullig att hon åkte med mig och barnen hem och hjälpte mig att lägga dem så jag fick vila min skalle lite.
Tack mamma!!!

Nu sover barnen och Thomas har kommit hem.

Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!