trött och grinig.

Skrivet 2009-06-10 Klockan 20:06:30

ja idag är inte humöret på topp.
Känner mig grinig och lätt irriterad, vet inte riktigt varför.
Men tröttheten gör sitt till och att magen inte mår topp gör oxå sitt till och sen andra ssaker som jag inte skriver här.
men ibland kan jag bli galen på att mycket jag säger inte går in.
grrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!

Annars har det vart en bra dag.
Goa barn på jobbet har än en gång gjort min dag,
Mycket gos och skratt och tokiga barn.
Du har en go unge Vickan!!!!

På eftermiddagen kom än en gång Thomas vän med barn upp och lekte och åt med oss.
Tyvärr åker de hem i morgon.
Vi ska försöka ta oss ner till dem i sommar, om tid och ekonomi tillåter.

Nej nu ska jag fixa i ordning lite här hemma.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-06-11 Klockan 06:35:28
Haha, tack :-)



Hoppas du får en bättre dag idag,är du med och planerar?



Nu ska jag till jobbet!



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!