en natt med lite sömn och massa tankar

Skrivet 2009-03-13 Klockan 07:59:00

ja inte blev det mycket sömn i natt.
somnade bra när vi la oss och var helt slut.
Men sen vaknade jag och somnade inte om.
Mycket tankar och funderingar som rör sig i huvudet just nu.
Är totalt slut idag.
coh så ska man gå ett stängningsskift.
Som tur är har vi lite barn idag så jag vet att det funkar att jobba med en lite segare kropp än vanligt.
Det ska bli så skönt med helg och ledigt och så på söndag kommer min älskade syrra hit med sina barn.
Det ska bli så kul att få gosa med liten Melwin och busa och mysa med lite större Norah och prata och umgås med Mia.
Bara henke som fattas.

Nu ska jag mysa med liten E innan det är dags att åka till jobbet.
Thomas körde L iag när han skulle åka på kurs, så skönt att slippa den extra vändan ut.

Ha en bra dag!

Och tack för alla fina komentarer i bloggen igår när jag mådde uselt.


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-03-13 Klockan 19:29:52
Puss!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!