en seg och lååång söndag

Skrivet 2009-03-29 Klockan 19:24:28



Ja idag har det inte hänt mycket, bara vart hemma hela dagen, ja och E i alla fall.
Thomas och L tog sig en tur ut, var och handlade, hjälpte nån gubbe med sin dator och var och kollade på nya maskinen eller vad det nu var Thomas köpt in till jobbet.
L tyckte det var kul och E och jag mös och kollade på film.
Skönt då fick jag lite vila.
Sen har vi rensat ur E´s garderob, våra strumplådor, och min underkädeslåda.
Slängde massa trasigt och trist.
Behövligt!!!



E är inte speciellt pigg, febrig och snorig och hostar massor, hoppas på en lugnt natt, då jag har ett öppningsskift i morgon.

Lagade mat och E har ingen aptit, L åt bra som vanligt, gjorde en smaskig fiskgratäng, GOTT!!!
Lagade på en ny god fisk vi köpte, tilapila, GOTT!!



Nu sover E och hoppas L somnar snart.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!